UWAGA!!!

UWAGA !!!
ZAWIESZAMY DZIAŁALNOŚĆ BLOGA

wtorek, 27 stycznia 2015

Słowo do czytelników - co dalej z blogiem Candy i rozdania?

Witajcie!

Już od jakiegoś czasu zastanawiam się, co zrobić z tym blogiem? 


Samodzielnie nie mam już czasu go prowadzić (przypominam, że istnieje od maja 2012). Obecnie po głowie chodzi mi kilka rozwiązań:
  • po prostu go zamknąć/zawiesić
  • oddać w inne ręce
  • wziąć do pomocy chętne blogerki
  • publikować tylko wyselekcjonowane konkursy
  • publikować tylko konkursy z darowiznami

Średnio, miesięcznie w 2014 r. było publikowanych 110 konkursów. Obawiam się, że dwa ostatnie rozwiązania dotyczące publikacji wybranych konkursów zmniejszą tylko ruch i zainteresowanie blogiem, więc i tak upadnie. 

Dodam jeszcze, że darowizny wpływają na tyle rzadko i zazwyczaj są to niewielkie wpłaty (nigdy nie wprowadziłam wpłaty minimalnej), że nie rekompensuje to mojego wysiłku wkładanego w prowadzenie bloga. Poza bieżącym publikowaniem konkursów, jest jeszcze tych aktualizacja, promowanie konkursów z darowiznami oraz prowadzenie facebooka.

W związku z tym, proszę Was o rady, czy zamykać bloga czy nie, podpowiedzi co dalej robić, propozycje, oferty chętnych współtworzących w komentarzach, na maila.


19 komentarzy:

  1. Lepiej byś bloga nie zamykałam, ludzie powinni zrozumieć właściwie, że nie każdy ma dużo czasu więc może na jakiś czas zawieś bądź współpracuj z kimś tak jak mówisz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana nie zamykaj bloga, ma tylu obserwatorów... co tylko oznacza że jest nim ogromne zainteresowanie :* Najlepiej byłoby wziąć do pomocy chętne blogerki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda byłoby tego bloga, jest bardzo wartościowy w blogosferze. Może faktycznie zebrać osoby do pomocy, które troszkę odciążą.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda bloga, wydaję mi się, że powinnaś zaangażować kilka osób do pomocy i głowa do góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Proponuję wziąć do pomocy chętne blogerki - na pewno się takie znajdą,bo szkoda byłoby zawiesić blog w którego włożono tyle pracy ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również proponuję wziąć kogoś do pomocy. :) Chętnie pomogłabym w prowadzeniu np. facebooka. I tak jestem na nim praktycznie codziennie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś do pomocy i może jakoś się uda dalej kontynuować! Nie zamykać! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamykaj bloga :( daje on nam bardzo wiele i wielką szkodą byłoby gdyby nagle przestał istnieć :( spróbuj zgromadzić do pomocy chętne blogerki. Wtedy na pewno uda się utrzymać tą wartościową stronę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie zamykaj bloga :( daje on nam bardzo wiele i wielką szkodą byłoby gdyby nagle przestał istnieć :( spróbuj zgromadzić do pomocy chętne blogerki. Wtedy na pewno uda się utrzymać tą wartościową stronę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak na dobrą sprawę to szkoda tego bloga, wiele ludzi na nim korzysta i każdemu się on przydaje (świeże konkursy - jak na tacy)..
    Może ktoś znalazłby się do pomocy, czy do przejęcia bloga w całości... bo na prawdę szkoda tego całego wysiłku wkładanego w niego..
    Pozdrawiam i wytrwałości życzę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kończ z tym, wielu osobom naprawdę się to przydaje, w tym mi. Mogę Ci w tym pomóc,bylebyś tylko go nie zamykała. Dla mnie nie ma problemu, chociaż sama prowadzę bloga w którego wkładam mnóstwo roboty, ale czas na tego też by się na pewno znalazł. :) Albo na przykład wzięłabyś 2-3 osoby, i byś wszystko nadzorowała i prowadziła facebooka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie zamykaj, może ktoś jest chętny do pomocy.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. oj nie zamykaj! Proszę! Chętnie sama pomogę.... choć sama prowadzę bloga w którego sporo wkładam...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tego samego zdania, nie zamykaj!
    Wez 2 osoby do pomocy. Jedna niech publikuje druga moze niech aktualizuje cos w ten desen.

    Chetnie Ci pomoge w publikacji na blogu jesli chcesz, ale w kwestii FB odpadam, bo go nie lubie i nie nadazam za zmianami w nim wprowadzanymi...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie zamykaj, to zdecydowanie najlepszy blog o tej tematyce, zaglądam tu codziennie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. zgadzam się! nie zawieszaj, nie usuwaj

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda zamykać taką super stronkę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie zostanę współautorką, pomogę to wszystko ogarnąć lub ewentualnie przejmę bloga, szkoda, żeby upadł.
    Swojego bloga prowadzę już też dość długo wiec mam wprawę. Jak coś to pisz do mnie.

    mój blog: http://bitcheslovecakes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za Twój komentarz :)